reference

نیاز به یک لپتاپ زیبا، باریک و سبک دارید تا آن را همه جا با خود حمل کنید. آخرین نسل لپتاپ های مک بوک ایر اپل، علاوه بر این ها، سیستم عامل مک او اس لاین، قدرت خوب و تاندر بولت را هم در اختیارتان می گذارد. اما یک مشکل دارد: قیمت بسیار بالا (به ویژه در ایران). بنابر این ممکن است به دلایل مالی یا لزوم استفاده از ویندوز، یک لپتاپ ویندوزی را ترجیه بدهید. در این مطلب قصد داریم شش جایگزین مناسب برای مک بوک ایر را که مبتنی بر سیستم عامل ویندوز هستند به شما معرفی کنیم. برای مشاهده آنها، در ادامه با فن آور همراه باشید.

 


 


ادامه مطلب ...
برچسب:, :: ::  نويسنده : amir

بازار تبلت های اندرویدی اکنون بیش از هر زمان دیگری داغ شده است. هر ماه چند مدلی به بازار می آیند و رقابت شدیدی در جریان است. از این بین، تبلت های سامسونگ به عنوان یک رقیب جدی برای آیپد تلقی شده و از نمونه های موفق تبلت های اندروید محسوب می شوند. ترکیب سخت افزار مناسب و نرم افزار به روز، فرمولی است که سامسونگ برای موفق شدن در پیش گرفته است. این شرکت تبلت گلکسی 8.9 را به منظور بررسی در اختیار نارنجی قرار داده. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا ببینیم این تبلت تا چه اندازه خوب و موفق عمل کرده است...

 




ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. این وبلاگی است که در مورد همه چیز اطلاعات داریم و امیدوارم از این وبلاگ خوشتون بیاد و به دوستانتون و هر کسی که میشناسید معرفی کنید. در ضمن نظر دادن یادتون نره. ممنون از وقتی که گذاشتید.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرجع و آدرس shadow20.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 94
بازدید کل : 32096
تعداد مطالب : 272
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


Create your flash banner free online Check Google Page Rank

javahermarket

آپلود رایگان عکس
« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools

Free SEO Tools

Generate your flash banner free online